Patience young grass-smoker, patience

Hej alla mina 100 läsare -
Det bli mycket dålig uppdatering här den här månaden (juni), eftersom att jag är i USA och så. Jag hade tänkt ta en hel del bilder och så, men mitt PS har laggat, så jag kan inte redigera bildera annat än i iPhoto, och jag vet inte om jag vill lägga upp oredigerade bilder här, haha, såpass bra är mina bilder naturligt...

Imorgon har jag tänkt ta bilder på en baseball match som min kusin spelar, så därifrån kommer det kanske lite bilder. Sen den 11e tror jag, så åker jag med min faster och kusin till El Salvador på judo tävling så lite sånna bilder kommer nog upp också, hoppas jag. Och när jag kommer hem kommer det nog en hel del redigerade bilder också, när jag har fixat mitt PS :-)

Nu ska jag sova dock, godnatt!

Kommentarer
Hej, jag är cool och heter: anne

okidoki!

2009-06-06 @ 19:33:05
Besök min sida: http://annnne.blogg.se/

Spill the beans:

Hej, jag är cool och heter:
Stammis?

Hemligt meddelande: (publiceras ej)

Besök min sida:

Det jag har att säga är:

Trackback
RSS 2.0